.portfolio

.newsletter


Wpisz adres e-mail jeśli chcesz dostawać informacje o nowościach!
Dziś jest
16.10.18

.copywriting



     To działania polegające na tworzeniu treści, które wywołują pożądaną reakcję. Copywriting polega na kreowaniu komunikatów reklamowych od scenariuszy, haseł promocyjnych po tekst na ulotkach.

    C
opywriting to zajęcie wymagające pomysłowości, kreatywności oraz sporej wiedzy na temat potrzeb konsumenta.

    NEWSLETTERY: To krótka informacja, która ma na celu poinformować naszych użytkowników o wszelkich zamianach np. w ofercie firmy, o promocjach, nowościach, itp.

    HASŁO REKLAMOWE: Inaczej slogan reklamowy to krótka, łatwa do zapamiętania fraza, która ma zwrócić uwagę na dany produkt lub firmę. Hasło reklamowe ma zazwyczaj charakter sugestywny ma za zadanie skłonić potencjalnego klienta do nabycia określonego przedmiotu lub usługi.
Posiadanie własnego sloganu reklamowego niesie ze sobą wiele zalet:
wyróżnia prezentowaną ofertę spośród pozostałych istniejących na rynku,
podkreśla zalety reklamowanego produktu lub usługi,
sprawia, że Państwa firma jest bardziej rozpoznawalna na rynku.
Dobre hasło reklamowe musi być przemyślane tak, aby trafiło  do docelowej grupy konsumentów i kładło nacisk na ich potrzeby, dzięki temu będzie skuteczne.

    NAZEWNICTWO PRODUKTU: Wiele nazw, które są dziś używane w języku potocznym pochodzi od nazw marketingowych np. adidas czy aspiryna, dlatego też dobór odpowiedniej nazwy do produktu jest tak ważny. Bardzo często to nazwa przedmiotu lub usługi ma wpływ na potencjalnego konsumenta.

 

copyright: Media3000
43-300 Bielsko-Biała
ul.Grażyńskiego 40c
biuro@media3000.com.pl
partner of